Wspólne chwile smakują lepiej – czyli North Fish w świątecznej odsłonie
Wspólne chwile smakują lepiej – czyli North Fish w świątecznej odsłonie
Opublikowano: 20/11/24
Restauracje North Fish z wielkim rozmachem wkraczają w świąteczną atmosferę! Właśnie wystartowała świąteczna kampania „Wspólne chwile smakują lepiej”.
Do restauracji powraca rozgrzewający zimowy napój korzenny – TeGløgg, inspirowany tradycyjnym norweskim napojem Gløgg. W ubiegłych latach zyskał on ogromne uznanie wśród klientów.
Kolejną pozycję North Fish przygotował dla wszystkich słodkich łakomczuchów – Kanelboller, czyli ciastko cynamonowe inspirowane tradycyjnym skandynawskim wypiekiem.
Następną propozycją, która idealnie oddaje charakter zimowego tonu jest rozgrzewająca Zupa serowa z grzankami ziołowymi.
A na sam koniec, wisienka na torcie, bo jak wiadomo Święta to czas spędzania wspólnie chwil z najbliższymi – Xmas Pack, czyli idealny zestaw do dzielenia się, w skład którego wchodzą:
- Fileciki z Dorsza czarnego
- Fileciki z Łupacza
- Frytki
- Sos tatarski oraz ketchup
- Ciastko cynamonowe Kanelboller
- Napój TeGløgg lub Herbata zimowa
Dzięki bogatej ofercie każdy z gości restauracji z pewnością poczuję magię zbliżających się Świąt.
North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 39 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach: North Fish oraz JOHN BURG.
North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także: 3DGence, New Era Materials i Homla.