Spółka kontynuuje zmianę identyfikacji wizualnej

Spółka kontynuuje zmianę identyfikacji wizualnej

Opublikowano: 22/02/19

Spółka kontynuuje zmianę identyfikacji wizualnej. 7 lutego wykonano spektakularną modernizację w restauracji North Fish, zlokalizowanej w samym sercu Warszawy – Złotych Tarasach. Oprócz wymiany logo, na ścianach pojawiła się niepowtarzalna rybia łuska, która nadała świeżości i wyjątkowego charakteru temu miejscu. Dla Klientów dostępny jest także kiosk, ułatwiający składanie i realizację zamówień.

Nowe logo sygnuje już ponad połowę restauracji North Fish. Do końca pierwszej połowy bieżącego roku zmiana obejmie wszystkie lokale w całej Polsce.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach, owocach morza i daniach wegetariańskich. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 46 restauracji znajdujących się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1000 pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.