North Food dba o los zwierząt

North Food dba o los zwierząt

Opublikowano: 20/06/18

Nasza Spółka od zawsze dba o jakość oferowanych w sieci restauracji dań. Troszczymy się o to, by wykorzystywane do ich przygotowania surowce były dostarczane przez wiarygodnych oraz rzetelnych kontrahentów. Oprócz wysokiej jakości zależy nam również na pozyskiwaniu surowców ze źródeł liczących się z dobrem otaczającego środowiska. W ramach tych działań Spółka podjęła decyzję o wycofaniu się z używania w swoich restauracjach całych jaj tzw. „trójek”, czyli pozyskiwanych od kur z chowu klatkowego, a także produktów ze składników otrzymywanych z takich jaj.

Jednocześnie jesteśmy świadomi, że zmiana ta wymaga czasu, w związku z czym całkowite wyeliminowanie produktów, w których stosujemy składniki uzyskiwane z jaj z chowu klatkowego, nastąpi najpóźniej do 2025 roku. Do tego momentu, zgodnie z przyjętymi założeniami, będziemy stopniowo wycofywać ww. produkty i wdrażać w ich miejsce takie, w których wykorzystywane surowce nie pochodzą ze źródeł budzących etyczne wątpliwości.

Warto podkreślić, że powyższy proces w North Food Polska S. A. już się rozpoczął. Jedyne całe jaja, których używamy w naszych restauracjach, pochodzą od kur niosek hodowanych na wolnym wybiegu i nie planujemy tego zmieniać.

North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 45 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach: North Fish oraz JOHN BURG.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.