North Fish z nową aplikacją mobilną i programem lojalnościowym

North Fish z nową aplikacją mobilną i programem lojalnościowym

Opublikowano: 20/09/19

Spółka North Food Polska S.A. wprowadziła na rynek nową oficjalną aplikację mobilną z nowoczesnym programem lojalnościowym North Fish Club. Użytkownicy mogą otrzymywać punkty za zakupy w restauracjach North Fish w całej Polsce i wymieniać je na nagrody.

Nowa aplikacja mobilna North Fish to wygodne narzędzie z innowacyjnymi funkcjami – możliwość korzystania z atrakcyjnych zniżek, sprawdzenia aktualnej oferty produktowej z cenami i wartościami odżywczymi oraz wyszukania najbliższej restauracji.

„Rok temu podjęliśmy decyzję, że czas na nową aplikację mobilną. Nie jakąś, ale taką, która będzie najlepszą wśród aplikacji foodowych w Polsce. Od tygodnia można ją pobierać z Google Play i App Store. Kupony rabatowe, lokalizacje restauracji, menu to coś, co oczywiście znamy, ale kompletne, dobrze pokazane informacje o wartościach odżywczych i alergenach to coś nowego” – mówi Tomasz Rurarz, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu, Członek Zarządu w North Food Polska S.A.

 North Fish Club

Aplikacja zintegrowana jest z nowym programem lojalnościowym North Fish Club, dzięki któremu użytkownik otrzymuje punkty, skanując swoją wirtualną kartę podczas każdych zakupów w restauracji. Każda wydana złotówka to dziesięć punktów. Klienci, którzy zarejestrują się do programu North Fish Club, otrzymają porcję chrupiących frytek ze skórką za 1 grosz. Oferta ważna do końca października.

„Nowością jest program lojalnościowy, który pozwala zbierać punkty przy każdej wizycie w North Fish. Program łączy się z wszystkimi innymi programami rabatowymi i jest wartością extra. Punkty, które naprawdę szybko się zbiera, bo za każdą wydaną złotówkę naliczamy 10 punktów, dodatkowo punkty za rejestrację, oraz urodziny, wymieniamy na nagrody; obiady, kanapki, snax, a za chwilę masę innych niespodzianek. To naprawdę się opłaca, a przy okazji jest to fajna zabawa. I co ważne punkty w programie nigdy nie przepadają. Wierzę, że nowa aplikacja mobilna North Fish ułatwi życie naszym klientom, sprawi, że będzie taniej, smaczniej i z uśmiechem na twarzy” – dodaje Tomasz Rurarz.

Aplikacja dostępna jest na platformy Android i iOS.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach, owocach morza i daniach wegetariańskich. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 47 restauracji znajdujących się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1000 pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.