North Fish „tysiąckroć dziękuje” swoim fanom na Facebooku
North Fish „tysiąckroć dziękuje” swoim fanom na Facebooku
Opublikowano: 26/03/19
25 marca North Fish świętował przekroczenie 50 000 fanów profilu marki na Facebooku. Z okazji osiągnięcia okrągłej liczby polubień fanpage’a, zaskoczył szczególną akcją promocyjną „Tysiąckroć dziękujemy”, rozdając aż 1000 porcji 400g najlepszych chrupiących frytek ze skórką z trzema wyjątkowymi nowymi sosami Nørth Flavours. Chęć odbioru darmowych frytek wyraziło pod postem promocyjnym niemal 2 000 osób.
„Aby osiągnąć próg 50 000 polubień fanpage North Fish na Facebooku włożyliśmy wiele pracy i zaangażowania. Okrągła liczba to niewątpliwie świetna okazja do podziękowania naszym fanom za ich codzienne zaangażowanie i tworzenie społeczności razem z nami. Doceniając ich, przygotowaliśmy akcję promocyjną „Tysiąckroć dziękujemy”. Wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród obserwatorów – chęć odebrania kodu uprawniającego do odebrania darmowych frytek wyraziło 1000 osób w niecałe 25 minut, ” – mówi Patrycja Kos, specjalista ds. digital marketingu w North Food Polska S.A.
Dla osób, które wzięły udział w akcji promocyjnej, przygotowano także specjalny konkurs fotograficzny. Do wygrania są atrakcyjne nagrody – aparaty Instax Mini 9 oraz vouchery o wartości 20 zł na zakupy w dowolnej restauracji North Fish.
Zapraszamy na fanpage North Fish na Facebooku: https://www.facebook.com/NorthFishPL/
North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach, owocach morza i daniach wegetariańskich. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 46 restauracji znajdujących się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1000 pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.