North Fish promuje Burgera Rybaka i z pomocą FOOH zalewa miasto falą smaków

North Fish promuje Burgera Rybaka i z pomocą FOOH zalewa miasto falą smaków

Opublikowano: 30/04/25

North Fish, sieć restauracji specjalizująca się w daniach z ryb i owoców morza, promuje swoją ofertę – Burgera Rybaka przy pomocy niestandardowej formy komunikacji.

Marka wykorzystała format FOOH (Fake Out-of-Home) – kreatywne podejście do reklamy, które łączy miejskie krajobrazy z realistyczną animacją 3D. W kampanijnym wideo ogromna morska fala wpływa do centrum miasta, niosąc ze sobą gigantycznego Burgera Rybaka. To widowiskowe ujęcie nie tylko przyciąga wzrok, ale też buduje skojarzenie z siłą smaku i świeżością oferty.

FOOH otwiera zupełnie nowy sposób myślenia o outdoorze – mówi Bartosz Pacyna, Senior Marketing Manager w North Food Polska S.A. – Dzięki tej technologii tworzymy komunikat, który trudno przeoczyć. W efektowny sposób pokazujemy nasz produkt, budując wizerunek North Fish jako marki dynamicznej, nowoczesnej i mocno osadzonej w trendach.

Za opracowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja Bees & Honey, która wspiera North Fish w działaniach strategicznych, digitalowych, social mediowych i PR-owych.

North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 39 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach: North Fish oraz JOHN BURG.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także: 3DGence, New Era Materials i Homla.