North Fish gra z WOŚP

North Fish gra z WOŚP

Opublikowano: 29/01/21

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w tym roku zbiera środki dla oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Marka North Fish postanowiła wesprzeć Fundację poprzez poczęstunek dla niestrudzonych wolontariuszy w Warszawie oraz wystawiając dwie wyjątkowe aukcje: kartę przedpłaconą do North Fish o wartości 1500zł oraz doładowanie w aplikacji mobilnej North Fish w wysokości 10 000pkt.

Licytacje dostępne są na portalu allegro.pl pod linkami:

https://allegro.pl/oferta/karta-do-restauracji-north-fish-1500zl-10161428903

https://allegro.pl/oferta/doladowanie-konta-w-aplikacji-mobilnej-north-fish-10165916397

Cały uzyskany dochód zostanie przekazany na rzecz WOŚP.

North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 47 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w trzech formatach: North Fish oraz JOHN BURG oraz Veggie Hub.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.