Festiwal Dorsza – czyli North Fish zaprasza na wiosenną ucztę smaku!

Festiwal Dorsza – czyli North Fish zaprasza na wiosenną ucztę smaku!

Opublikowano: 11/03/25

Restauracje North Fish z entuzjazmem witają nadchodzącą wiosnę, a wraz z nią ogłaszają “Festiwal Dorsza”. To prawdziwa gratka dla miłośników ryb, która potrwa przez całą wiosnę!

W ramach kampanii w menu North Fish do wyboru będą cztery propozycje tej najpopularniejszej ryby:

  • Dorsz czarny panierowany– bestseller i klasyka, podawany w zestawie z dwoma dowolnymi dodatkami i wybranym sosem.
  • Fish’n’Chips Classic– dorsz czarny w chrupiącym cieście, podawany z charakterystycznymi scoopsami i dwoma sosami.
  • Dorsz czarny zapieczony z pieczarkami i mozzarellą– soczysta ryba w towarzystwie aromatycznych grzybów i delikatnego sera, podawana w zestawie z dwoma dowolnymi dodatkami i sosem.
  • Dorsz czarny z pieca ze szpinakiem– fit opcja – bejcowany w przyprawie grillowej, otulony aksamitnym sosem śmietanowym ze szpinakiem, zapiekany z mozzarellą, serwowany w zestawie z dwoma dowolnymi dodatkami i sosem.

„Festiwal Dorsza” to doskonała okazja, aby spróbować nowych, wiosennych kompozycji smakowych i odkryć Dorsza czarnego w różnych, pysznych odsłonach. Zapraszamy do restauracji North Fish na prawdziwą ucztę smaku!

Festiwal Dorsza w North Fish

North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 39 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach: North Fish oraz JOHN BURG.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także: 3DGence, New Era Materials i Homla.