„Dziś jesteśmy drugą siecią, biorąc pod uwagę rybne sieci w Europie”

„Dziś jesteśmy drugą siecią, biorąc pod uwagę rybne sieci w Europie”

Opublikowano: 27/03/18

Na łamach czasopisma „Nowości Gastronomiczne” ukazał się wywiad z Szymonem Adamczukiem – Prezesem Zarządu North Food Polska. Opowiedział on między innymi o wyznaczonych celach do osiągnięcia, wyzwaniach, które czekają w związku z prowadzeniem biznesu, relacjach z dostawcami oraz odpowiada na pytanie, dlaczego głównym miejscem obecności marki North Fish są centra handlowe.

To co nas wyróżnia to bycie poza modą. Te się zmieniają, pojawiają się nowe trendy, a my zawsze oferujemy ryby.

Zapraszamy do lektury wywiadu: http://bit.ly/Wywiad-North-Food

North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 41 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach: North Fish oraz JOHN BURG.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.