North Food Polska odświeża swój wizerunek.

North Food Polska odświeża swój wizerunek.

Opublikowano: 19/12/16

Z okazji 15-lecia firma North Food Polska wprowadza nową identyfikację, mającą na celu pokreślenie prężnego rozwoju firmy w ostatnim czasie oraz zmian jakie w niej zaszły. W skład rebrandingu weszło nowe logo wraz z sygnetem, wszystkie materiały identyfikacyjne wykorzystywane wewnątrz i na zewnątrz firmy oraz nowa witryna internetowa. Nowe logo stało się bardziej nowoczesne, eleganckie i nawiązujące do korporacyjnego charakteru firmy. Wykorzystana w nim litera ø zaczerpnięta jest z alfabetu norweskiego, ponieważ to właśnie tym krajem inspiruje się firma.

Strona internetowa www.northfood.pl także ukazała się w nowej odsłonie. Oprócz informacji o firmie, znaleźć na niej można aktualne oferty pracy oraz centrum prasowe, w którym zamieszczane są  komunikaty o najważniejszych wydarzeniach z życia firmy.

North Food Polska S.A.

North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 40 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach: North Fish oraz JOHN BURG.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Rovese, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.