North Fish startuje z nową kampanią

North Fish startuje z nową kampanią

Opublikowano: 12/01/17

Wszyscy czekają na ocieplenie, a restauracje North Fish wkroczyły w zimową atmosferę, startując z nową kampanią Vinter. Do menu dołączyły trzy nowe propozycje smakowe. Pierwsza z nich to Łosoś norweski po góralsku – stek formowany z oryginalnego łososia norweskiego serwowany z wędzonym serem i konfiturą żurawinową. Kolejną nowością jest Dorsz na ostro – filet z dorsza czarnego w złocistej panierce zapieczony z serem mozzarella, pikantnym sosem, płatkami chili i papryczką piri-piri. Oprócz propozycji rybnych, restauracje North Fish wzbogaciły swoją ofertę o zupę pomidorową, przygotowaną na bazie warzywnego bulionu, naturalną, rozgrzewającą zupę z warzywami i chrupiącymi grzankami. Kolejną dobrą wiadomością jest fakt, że TeGløgg – bezalkoholowy i rozgrzewający napój z cynamonem, kardamonem, goździkami i pomarańczą, inspirowany tradycyjnym napojem winnym popularnym w całej Skandynawii, pozostał w ofercie.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 39 restauracji znajdujących się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i trzecią w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1000 pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.