North Fish i Too Good To Go wspólnie w walce przeciw marnowaniu jedzenia

North Fish i Too Good To Go wspólnie w walce przeciw marnowaniu jedzenia

Opublikowano: 03/09/19

North Fish rozpoczął współpracę z innowacyjną aplikacją mobilną Too Good To Go, ograniczającą marnowanie jedzenia. Platforma daje możliwość oferowania produktów, które nie zostały sprzedane i inaczej musiałby się zmarnować.

Aplikacja Too Good To Go tworzy największą społeczność osób walczących z marnowaniem jedzenia, oferując użytkownikom niesprzedane produkty z restauracji i innych punktów oferujących żywność. Od 26 sierpnia paczki ze smacznym i dobrym posiłkiem, kosztujące 1/3 lub mniej ceny regularnej oferuje restauracja North Fish w Galerii Mokotów.

„Cieszy nas fakt, że pojawiła się na naszym rynku platforma, która w skuteczny i bardzo intuicyjny sposób zrzesza ludzi dla których skala marnotrawstwa żywności w dzisiejszych czasach jest nie do zaakceptowania.

Jak tylko na początku lipca dotarła do nas wieść , że platforma Too Good To Go – ciesząca się ogromną, stale rosnącą popularnością za naszą zachodnią granicą – otwiera swój oddział w Polsce, od razu wiedzieliśmy, że przyłączenie się do niej jest dla sieci North Fish kwestią czasu. Już po pierwszych dniach testu w restauracji na Mokotowie  odczuliśmy, jaki jest potencjał aplikacji Too Good To Go.  Sama idea dystrybucji niesprzedanych produktów czy to w gastronomii czy w sektorze spożywczym nie jest może nowa. Dopiero jednak  Too Good To Go udało się urzeczywistnić ją w skali globalnej. Wystarczyło umiejętnie połączyć zwolenników walki z marnotrawstwem, którzy chętnie nabędą w atrakcyjnej cenie niesprzedane produkty z ogromna rzeszą lokali, które do teraz nie wiedziały za bardzo w jaki sposób do nich dotrzeć. Too Good To Go czyni to znakomicie, o czym świadczy tempo wzrostu użytkowników po obu stronach oraz czasy w jakich znikają paczki pojawiające się na platformie. Naszym celem jest włączenie do programu wszystkich restauracji z logo  North Fish, jeszcze w tym  roku. Jesteśmy – o ile dobrze się orientuję – pierwszą tak dużą siecią restauracji która postanowiła  przyłączyć się do programu Too Good To Go i wierzę, że w nasze ślady,  w ramach tej szczytnej idei pójdą  inni” – mówi Przemysław Pukiewicz, Manager ds. wsparcia procesów operacyjnych.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach, owocach morza i daniach wegetariańskich. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 47 restauracji znajdujących się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1000 pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.