Dynamiczny rozwój usług delivery w North Fish

Dynamiczny rozwój usług delivery w North Fish

Opublikowano: 03/01/20

Sieć restauracji North Fish stawia na dynamiczny rozwój usług delivery. Kolejnym partnerem w zakresie dostaw został Glovo, który realizuje zamówienia z bezpośrednią dostawą do klientów. Dzięki temu, klienci restauracji obecnie mogą zamawiać smaczny posiłek z restauracji North Fish, za pośrednictwem już czterech operatorów: PizzaPortal.pl, Pyszne.pl, Wolt oraz poprzez nowoczesną aplikację Glovo.

Glovo jest aplikacją umożliwiającą zamówienie dowolnego produktu w obsługiwanym mieście i jego szybką dostawę w przeciągu godziny. Obecnie prężnie działa w 202 miastach w 26 krajach na obszarze Europy, Afryki i Ameryki Łacińskiej. Firma posiada potężne zaplecze 5,5 mln użytkowników aplikacji oraz 16 tys. punktów partnerskich.

Aktualnie oferta Glovo dostępna jest w 20 restauracjach North Fish w ośmiu polskich miastach tj. Warszawa, Kraków, Gdańsk, Gdynia, Łódź, Poznań, Wrocław, Katowice. W ten sposób, klienci mogą cieszyć się smakiem ulubionych ryb, owoców morza i dań wegetariańskich nie tylko w restauracji, ale również w domu, biurze czy innej dogodnej dla nich lokalizacji.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach, owocach morza i daniach wegetariańskich. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 46 restauracji znajdujących się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1000 pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.