2 urodziny aplikacji mobilnej North Fish

2 urodziny aplikacji mobilnej North Fish

Opublikowano: 09/09/21

Dokładnie 2 lata temu – 9 września 2019 – została uruchomiona nowa aplikacja mobilna North Fish.

Aplikacja oprócz podstawowych funkcjonalności, jak dostęp do menu czy wyjątkowych ofert, jest zintegrowana z programem lojalnościowym. Zarejestrowany użytkownik przy zakupach w restauracji otrzymuje punkty, skanując swoją wirtualną kartę. Każda wydana złotówka to dziesięć punktów. Zgromadzone punkty można wymieniać na nagrody specjalne. Ale oprócz tego użytkownicy aplikacji są nagradzani dodatkowymi punktami w związku z urodzinami czy specjalnymi okazjami.

Aplikacja cieszy się dużą popularnością i jest bardzo doceniania przez użytkowników. Przez ostatnie dwa lata została zainstalowana ponad 185 tysięcy razy a wysokie oceny w marketach potwierdzają zadowolenie użytkowników z jej posiadania.

North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 46 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w trzech formatach: North Fish oraz JOHN BURG oraz Veggie Hub.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także: 3DGence, New Era Materials i Homla.